Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Zvonek, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T19:30:24Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:31Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1594
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek. Zaměřuji se na nejužívanější a nejvhodnější formy a prostředky marketingové komunikace realitní kanceláře. V analytické části své práce analyzuji stávající marketingovou komunikaci realitní kanceláře Agentura Zvonek ve Zlíně a navrhuji, jak ji zefektivnit a rozšířit o další formy a prostředky. Také jsem realizoval dotazníkové šetření trhu realit a známosti firmy Agentura Zvonek v místě její působnosti. V praktické části práce jsem navrhl plán komunikace firmy pro příští období. |
cs |
dc.format |
78 s., 7 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1432743 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011 |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
realitní kancelář
|
cs |
dc.subject |
výzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
estate agency
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communicating strategy
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových komunikací realitní kanceláře Agentura Zvonek |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing communications of estate agency Agentura Zvonek |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2006-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of my bachelor work is an analysis of marketing communications in existing business environment of estate agency Agentura Zvonek. I aimed at finding the most used and the most suitable ways and means of marketing communications for an estate agency. In analytical part of my survey I analyzed the present marketing communication of the Agentura Zvonek and I suggested some new notions how to work in more effective ways with use of appropriate means. I realised a research of market of realpropety and ge-neral knowledge of Agentura Zvonek in it's place of activity. In practical part of my survey I disposed project of future communication of company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2658
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account