Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen
Show full item record
No preview available
Title:
|
Rozšíření marketingové strategie pro značku William Delvin v maloobchodní síti prodejen |
Author: |
Šnobl, Jiří
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a maloobchodní sítě Oděvního podniku, a.s. se zaměřením na značku WD. Výsledky této analýzy jsou potom porovnávány s již realizovanými opatřeními, které mají za úkol získat do prodejen nové zákazníky a zvýšit celkové tržby maloobchodní sítě. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Oděvní podnik, a.s. se zabývá produkcí dámské a pánské klasické konfekce, dále pak produkcí volnočasové módy a džínového oblečení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1608
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
2798
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account