dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Trchalíková, Zdenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T01:58:41Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T01:58:41Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16764
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu, zahrnujícího také časový harmonogram a jeho efektivní využití v praxi. Mezi hlavní úkoly patří analýza současné situace ve firmě a následné navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy jako marketing, marketingové plán, marketingový mix a jiné poznatky týkající se marketingového plánování. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému navržení marketingového plánu, který by byl podle mých úsudků nejvhodnější pro firmu, zabývající se výrobou a distribucí cukrářských výrobků. Stěžejní je praktická část práce, ve které je v úvodu představena společnost, dále pak analyzován její současný stav, ze kterého jsou vyvozeny SWOT a situační analýza a také návrhy na zlepšení situace. |
cs |
dc.format |
60s (90 417) |
cs |
dc.format.extent |
2012308 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační aktivity
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
situační a SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
communication activities
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
situational and SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán firmy Kafé Maté |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing plan of the Kafé Maté company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor is aimed at drawing up a marketing plan, including a timetable and its effective use in practice. The main tasks include analysis of the current situation in the company and the subsequent design of new marketing and communications activities. The theoretical parts are described as concepts of marketing, marketing plan, marketing mix and other evidence relating to the marketing planning. The largest part is devoted to the design of a marketing plan that was in my best judgments for the company, which manufactures and distributes confectionery products. Pivotal is a practical part in which the company introduced at the beginning, then analyzed its current state, which are drawn from the SWOT and situation analysis and suggestions for improvement. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
18134
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|