Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lux, František
dc.contributor.author Berková, Marie
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:27:37Z
dc.date.available 2012-03-10T17:27:37Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17541
dc.description.abstract Obsahem bakalářské práce je marketingový plán, který je nezbytnou součástí efektivního řízení každé společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se marketingového plánování, evropského marketingového prostředí a B2B marketingu z dostupných literárních zdrojů. Dále následuje analytická část, kde je zpracováno a zhodnoceno současné marketingové plánování společnosti a sestaven marketingový plán pro další období. cs
dc.format 66 s. (73 878 znaků) cs
dc.format.extent 2076818 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject B2B marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject situation analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject marketing objectives en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.title Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU cs
dc.title.alternative Slovacke Strojirny a.s. Marketing Plan concerning Export of Scissor Platfortms to the Countries of EU en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The content of this bachelor thesis is the marketing plan which is an essential part of effective management of any company. This work is divided into two parts. The first one deals with theoretical knowledge concerning marketing planning, european marketing environment and B2B marketing from available literary sources. The first part is followed by the analytic part, which processes and evaluates actual marketing planning process in the company and suggests the marketing plan for the next period. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20950
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
berková_2011_bp.pdf 1.980Mb PDF View/Open
berková_2011_vp.pdf 825.3Kb PDF View/Open
berková_2011_op.pdf 757.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account