Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU |
Author: |
Berková, Marie
|
Advisor: |
Lux, František
|
Abstract:
|
Obsahem bakalářské práce je marketingový plán, který je nezbytnou součástí efektivního řízení každé společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se marketingového plánování, evropského marketingového prostředí a B2B marketingu z dostupných literárních zdrojů. Dále následuje analytická část, kde je zpracováno a zhodnoceno současné marketingové plánování společnosti a sestaven marketingový plán pro další období. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17541
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
20950
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account