Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Sekaninová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T22:51:10Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T22:51:10Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18691
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií geodetické společnosti GEOVAP, spol. s r.o. Jejím cílem je na základě provedených analýz současné situace a úrovně marketingového řízení navrhnout inovovanou marketingovou strategii podniku v rámci jeho laserového projektu Quantum 3D Mapping. Teoretická část se soustředí na objasnění strategického marketingového řízení a plánování, marketingové strategie, specifik marketingu služeb a marketingu na B2B trzích. Praktická část se nejprve věnuje společnosti jako celku a následně se soustředí na analýzu laserového projektu Quantum 3D Mapping. Projektová část se snaží na základě provedených analýz navrhnout inovovanou marketingovou strategii, která by laserovému projektu získala více zákazníků a zároveň pomocí navrhovaných marketingových aktivit stimulovala poptávku po produktu laserového skenování. |
cs |
dc.format |
121 s. |
cs |
dc.format.extent |
20123961 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing B2B a B2G
|
cs |
dc.subject |
Marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing in services
|
en |
dc.subject |
B2B and B2G marketing
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Strategy for GEOVAP, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with marketing strategy of the geodetic company GEOVAP, Ltd. The aim of this thesis is to present innovative marketing strategy for the company's laserscanning project Quantum 3D Mapping based on the surveys of current company and Quantum 3D Mapping project's situation. The theoretical part focuses on terms of strategic marketing management and planning, marketing strategies, specifics of marketing in services and B2B marketing. The practical part describes the company as whole and analyses the current situation of laserscanning project Quantum 3D Mapping. Based on the analysis the project part aims to suggest innovative marketing strategy for gaining new customers of laserscanning project of the company and stimulate the demand for the laserscanning product using the proposed marketing activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24011
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account