Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Sekaninová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-03T22:51:10Z
dc.date.available 2013-10-03T22:51:10Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18691
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií geodetické společnosti GEOVAP, spol. s r.o. Jejím cílem je na základě provedených analýz současné situace a úrovně marketingového řízení navrhnout inovovanou marketingovou strategii podniku v rámci jeho laserového projektu Quantum 3D Mapping. Teoretická část se soustředí na objasnění strategického marketingového řízení a plánování, marketingové strategie, specifik marketingu služeb a marketingu na B2B trzích. Praktická část se nejprve věnuje společnosti jako celku a následně se soustředí na analýzu laserového projektu Quantum 3D Mapping. Projektová část se snaží na základě provedených analýz navrhnout inovovanou marketingovou strategii, která by laserovému projektu získala více zákazníků a zároveň pomocí navrhovaných marketingových aktivit stimulovala poptávku po produktu laserového skenování. cs
dc.format 121 s. cs
dc.format.extent 20123961 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové řízení cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing B2B a B2G cs
dc.subject Marketing management en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing in services en
dc.subject B2B and B2G marketing en
dc.title Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Project of Marketing Strategy for GEOVAP, spol. s r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Martina
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with marketing strategy of the geodetic company GEOVAP, Ltd. The aim of this thesis is to present innovative marketing strategy for the company's laserscanning project Quantum 3D Mapping based on the surveys of current company and Quantum 3D Mapping project's situation. The theoretical part focuses on terms of strategic marketing management and planning, marketing strategies, specifics of marketing in services and B2B marketing. The practical part describes the company as whole and analyses the current situation of laserscanning project Quantum 3D Mapping. Based on the analysis the project part aims to suggest innovative marketing strategy for gaining new customers of laserscanning project of the company and stimulate the demand for the laserscanning product using the proposed marketing activities. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24011
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
sekaninová_2012_dp.pdf 19.19Mb PDF View/Open
sekaninová_2012_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
sekaninová_2012_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account