dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kolaříková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T09:03:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T09:03:51Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19439
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovými komunikačními kampaněmi. V úvodu je tato oblast zařazena do kontextu marketingových komunikací, nastíněny jsou důvody tvorby takových kampaní a rozdělení podle účinku na recipienta podle Jay Conrada Levinsona, který také jako první definoval guerillový marketing. Cílem této práce je osvětlit problematiku těchto kampaní, rozčlenit, popsat a na příkladech doložit jednotlivé techniky, řadící se mezi inovativní formy marketingových komunikací. Nastíněna je i etická problematika. Součástí práce je také komparativní analýza českých a zahraničních kampaní s malým rozpočtem, která je složena z kvantitativní i kvalitativní části. Jejím cílem je srovnat vybrané nízkorozpočtové komunikační kampaně podle nákladů na jednoho recipienta. |
cs |
dc.format |
64 s. |
cs |
dc.format.extent |
2575078 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nízkorozpočtová kampaň
|
cs |
dc.subject |
guerilla
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
guerillový marketing
|
cs |
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
kampaň s malým rozpočtem
|
cs |
dc.subject |
ambush marketing
|
cs |
dc.subject |
ambient
|
cs |
dc.subject |
buzz marketing
|
cs |
dc.subject |
viral marketing
|
cs |
dc.subject |
Worf-of-Mouth
|
cs |
dc.subject |
low-cost campaign
|
en |
dc.subject |
guerilla
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
small budget campaign
|
en |
dc.subject |
ambush marketing
|
en |
dc.subject |
ambient
|
en |
dc.subject |
buzz marketing
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
Word-of-Mouth
|
en |
dc.title |
Nízkorozpočtová komunikační kampaň |
cs |
dc.title.alternative |
Low-Budget Communication Campaign |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor?s thesis deals with low-cost communication campaigns. In the introduction is this area put in the context of marketing communications and outlined the reasons for the creation of such campaigns and the distribution in effect for the recipient by Jay Conrad Levinson, who also defined as the first guerrilla marketing. The aim of this thesis is to clarify the issues of these campaigns, divide, describe and demonstrated on examples of various techniques ranking among the innovative forms of marketing communications. The ethical issues are outlined. The theses, also includes a comparative analysis of Czech and foreign campaigns with a small budget, which is composed of both quantitative and qualitative parts. Its purpose is to compare the selected low-cost communication campaigns by the cost per recipient. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26011
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|