Nízkorozpočtová komunikační kampaň

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nízkorozpočtová komunikační kampaň

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Kolaříková, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:03:51Z
dc.date.available 2013-10-04T09:03:51Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19439
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovými komunikačními kampaněmi. V úvodu je tato oblast zařazena do kontextu marketingových komunikací, nastíněny jsou důvody tvorby takových kampaní a rozdělení podle účinku na recipienta podle Jay Conrada Levinsona, který také jako první definoval guerillový marketing. Cílem této práce je osvětlit problematiku těchto kampaní, rozčlenit, popsat a na příkladech doložit jednotlivé techniky, řadící se mezi inovativní formy marketingových komunikací. Nastíněna je i etická problematika. Součástí práce je také komparativní analýza českých a zahraničních kampaní s malým rozpočtem, která je složena z kvantitativní i kvalitativní části. Jejím cílem je srovnat vybrané nízkorozpočtové komunikační kampaně podle nákladů na jednoho recipienta. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 2575078 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nízkorozpočtová kampaň cs
dc.subject guerilla cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject guerillový marketing cs
dc.subject nová média cs
dc.subject kampaň s malým rozpočtem cs
dc.subject ambush marketing cs
dc.subject ambient cs
dc.subject buzz marketing cs
dc.subject viral marketing cs
dc.subject Worf-of-Mouth cs
dc.subject low-cost campaign en
dc.subject guerilla en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject new media en
dc.subject small budget campaign en
dc.subject ambush marketing en
dc.subject ambient en
dc.subject buzz marketing en
dc.subject viral marketing en
dc.subject Word-of-Mouth en
dc.title Nízkorozpočtová komunikační kampaň cs
dc.title.alternative Low-Budget Communication Campaign en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor?s thesis deals with low-cost communication campaigns. In the introduction is this area put in the context of marketing communications and outlined the reasons for the creation of such campaigns and the distribution in effect for the recipient by Jay Conrad Levinson, who also defined as the first guerrilla marketing. The aim of this thesis is to clarify the issues of these campaigns, divide, describe and demonstrated on examples of various techniques ranking among the innovative forms of marketing communications. The ethical issues are outlined. The theses, also includes a comparative analysis of Czech and foreign campaigns with a small budget, which is composed of both quantitative and qualitative parts. Its purpose is to compare the selected low-cost communication campaigns by the cost per recipient. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26011
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
kolaříková_2012_bp.pdf 2.455Mb PDF View/Open
kolaříková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
kolaříková_2012_op.doc 118Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account