Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kopečková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Němčanská, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T20:26:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T20:26:51Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22622
|
|
dc.description.abstract |
Název diplomové práce je Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín, kde cílem práce je zvýšení podvědomí obce u potenciálních návštěvníků obce. Teoretická část vychází z průzkumu literárních pramenů, které jsou zaměřeny na problematiku marke-tingového mixu obce, marketingové komunikace a marketingového plánu. Praktická část je rozdělena na dvě části analytickou, která se zabývá hodnocením současného stavu marke-tingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín, s využitím marketingových analýz a mar-ketingového výzkumu. Na základě analytické části je vypracován projekt, který je podrob-en nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
111s. |
cs |
dc.format.extent |
3519145 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing obce
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing municipality
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication of Municipality Svatobořice-Mistřín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2012-10-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The title of my diploma thesis is ?The Project of Marketing Communication of Municipali-ty Svatobořice-Mistřín?. The main goal is to raise awareness about village among the po-tential village visitors. The theoretical part is based on a literature survey which is focused on the issue of marketing community mix, marketing communication and marketing plan. The practical part is divided into two parts analysis which on the grounds of using marke-ting analysis and marketing research deal with the evaluation of the current state of Svato-bořice-Mistřín community's marketing communication. The project is developed on the basis of the analytical part. The project is tested by cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23963
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account