Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kopečková, Martina
dc.contributor.author Němčanská, Anna
dc.date.accessioned 2013-10-08T20:26:51Z
dc.date.available 2013-10-08T20:26:51Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22622
dc.description.abstract Název diplomové práce je Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín, kde cílem práce je zvýšení podvědomí obce u potenciálních návštěvníků obce. Teoretická část vychází z průzkumu literárních pramenů, které jsou zaměřeny na problematiku marke-tingového mixu obce, marketingové komunikace a marketingového plánu. Praktická část je rozdělena na dvě části analytickou, která se zabývá hodnocením současného stavu marke-tingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín, s využitím marketingových analýz a mar-ketingového výzkumu. Na základě analytické části je vypracován projekt, který je podrob-en nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 111s. cs
dc.format.extent 3519145 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing obce cs
dc.subject marketingové komunikační nástroje cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing municipality en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing plan en
dc.subject tourism en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín cs
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication of Municipality Svatobořice-Mistřín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2012-10-04
dc.description.abstract-translated The title of my diploma thesis is ?The Project of Marketing Communication of Municipali-ty Svatobořice-Mistřín?. The main goal is to raise awareness about village among the po-tential village visitors. The theoretical part is based on a literature survey which is focused on the issue of marketing community mix, marketing communication and marketing plan. The practical part is divided into two parts analysis which on the grounds of using marke-ting analysis and marketing research deal with the evaluation of the current state of Svato-bořice-Mistřín community's marketing communication. The project is developed on the basis of the analytical part. The project is tested by cost, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23963
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
němčanská_2012_dp.pdf 3.356Mb PDF View/Open
němčanská_2012_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
němčanská_2012_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account