Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty |
Author: |
Hrubá, Zuzana
|
Advisor: |
Čada, Jan
|
Abstract:
|
Diplomová práce zpracovává analýzu marketingové komunikace podnikové prodejny ZV Plasty, prodejce syntetických usní a plastikářských produktů. Na základě analýzy je vytvořen projekt plánu marketingového komunikačního mixu. Práce je rozdělena na prak-tickou a teoretickou část. Teoretická část se zabývá komunikací, marketingovým a komu-nikačním mixem, marketingovým strategickým plánováním. V závěru teoretické části je přiblížen marketingový výzkum a specifika organizací působících na trzích B2B. Praktická část obsahuje popis podnikové prodejny ZV Plasty a jednotlivé marketingové analýzy. V projektové části je navržen plán marketingového komunikačního mixu pro podnikovou prodejnu ZV Plasty, který vychází z výsledků analýz. Plán marketingového komunikačního mixu je v závěru práce podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23542
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
29681
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account