dc.contributor.advisor |
Čada, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Hrubá, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:43:18Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:43:18Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23542
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zpracovává analýzu marketingové komunikace podnikové prodejny ZV Plasty, prodejce syntetických usní a plastikářských produktů. Na základě analýzy je vytvořen projekt plánu marketingového komunikačního mixu. Práce je rozdělena na prak-tickou a teoretickou část. Teoretická část se zabývá komunikací, marketingovým a komu-nikačním mixem, marketingovým strategickým plánováním. V závěru teoretické části je přiblížen marketingový výzkum a specifika organizací působících na trzích B2B. Praktická část obsahuje popis podnikové prodejny ZV Plasty a jednotlivé marketingové analýzy. V projektové části je navržen plán marketingového komunikačního mixu pro podnikovou prodejnu ZV Plasty, který vychází z výsledků analýz. Plán marketingového komunikačního mixu je v závěru práce podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
110 |
cs |
dc.format.extent |
3703954 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing communications tools
|
en |
dc.subject |
marketing communications plan
|
en |
dc.subject |
internet marketing SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového komunikačního plánu podnikové prodejny ZV Plasty |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Plan for Business Retail ZV Plasty Project |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krahulová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's Thesis elaborates an analysis of the current state of marketing communicati-ons of the ZV Plasty company outlet, retailer of articifial leather and plastics products. Based on analysis was generated a plan of marketing communications mix. The Thesis consists of a practical part and a theoretical part. The theoretical part is focused on com-munications, marketings and communications mix, marketing stretegic planning. The the-oretical part approaches in it's conclusion marketing research and specifications of the companies, which operate on the B2B markets. The practical part contains a description of the ZV Plasty company outlet and several marketing analysis. Based on the outcomes, of the analysis carried out, the project part draws up a plan of marketing communications mix for the ZV Plasty company outlet. The plan of marketing communications mix is at the end of this Thesis submitted to the cost risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29681
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|