Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty |
Author: |
Bartošová, Alena
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro komunikaci se studenty. Cílem je navrhnout koncept potenciálně úspěšného eventu a seznámit s problematikou event marketingu. Teoretická část je věnována teorii event marketingu, jeho integrace do marketingové komunikace a marketingovému výzkumu. Praktická část analyzuje event marketingové aktivity společnosti GTS ALIVE, které jsou primárně zaměřeny na studenty vysokých škol. Součástí je i provedený on-line průzkum za účelem identifikace preferovaných forem trávení volného času studentů vysokých škol. Z výsledků průzkumu vychází projektová část, která navrhuje koncept hudebních party eventů s cílem oslovit studenty vysokých škol, zapojit je do programu a prostřednictvím emocí posílit pozitivní vnímání značky ISIC. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23934
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
26155
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account