Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty
Author: Bartošová, Alena
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro komunikaci se studenty. Cílem je navrhnout koncept potenciálně úspěšného eventu a seznámit s problematikou event marketingu. Teoretická část je věnována teorii event marketingu, jeho integrace do marketingové komunikace a marketingovému výzkumu. Praktická část analyzuje event marketingové aktivity společnosti GTS ALIVE, které jsou primárně zaměřeny na studenty vysokých škol. Součástí je i provedený on-line průzkum za účelem identifikace preferovaných forem trávení volného času studentů vysokých škol. Z výsledků průzkumu vychází projektová část, která navrhuje koncept hudebních party eventů s cílem oslovit studenty vysokých škol, zapojit je do programu a prostřednictvím emocí posílit pozitivní vnímání značky ISIC.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23934
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26155


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bartošová_2013_dp.pdf 3.689Mb PDF View/Open
bartošová_2013_vp.pdf 53.97Kb PDF View/Open
bartošová_2013_op.pdf 73.68Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account