Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Bartošová, Alena
dc.date.accessioned 2013-10-11T00:07:06Z
dc.date.available 2013-10-11T00:07:06Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23934
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro komunikaci se studenty. Cílem je navrhnout koncept potenciálně úspěšného eventu a seznámit s problematikou event marketingu. Teoretická část je věnována teorii event marketingu, jeho integrace do marketingové komunikace a marketingovému výzkumu. Praktická část analyzuje event marketingové aktivity společnosti GTS ALIVE, které jsou primárně zaměřeny na studenty vysokých škol. Součástí je i provedený on-line průzkum za účelem identifikace preferovaných forem trávení volného času studentů vysokých škol. Z výsledků průzkumu vychází projektová část, která navrhuje koncept hudebních party eventů s cílem oslovit studenty vysokých škol, zapojit je do programu a prostřednictvím emocí posílit pozitivní vnímání značky ISIC. cs
dc.format 122 s. (134 452 znaků) cs
dc.format.extent 3868914 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject emoce cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject sampling cs
dc.subject student cs
dc.subject event marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject emotions en
dc.subject marketing research en
dc.subject sampling en
dc.subject student en
dc.title Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty cs
dc.title.alternative Event Marketing - An Effective Tool in Communication with Students en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on event marketing as an effective tool for communication with students. The objective of this work is proposing a potentially successful event and introducing the event marketing as a topic. Theoretical part is devoted to the theory of event marketing, its integration to the marketing communication and marketing research. Practical part analyses event marketing activities of GTS ALIVE Ltd., which are primarily focused on communication with university students. This part includes an online research with the aim of identifying the preferred forms of free time activities performed by university students. The basis for the project part are the results of the online research. This part proposes a concept of party events with the purpose of addressing the students, involving them to the program of the party and strengthen a positive perception of ISIC brand by the emotional aspects. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26155
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-06


Files in this item

Files Size Format View
bartošová_2013_dp.pdf 3.689Mb PDF View/Open
bartošová_2013_vp.pdf 53.97Kb PDF View/Open
bartošová_2013_op.pdf 73.68Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account