Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Bartošová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T00:07:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T00:07:06Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23934
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro komunikaci se studenty. Cílem je navrhnout koncept potenciálně úspěšného eventu a seznámit s problematikou event marketingu. Teoretická část je věnována teorii event marketingu, jeho integrace do marketingové komunikace a marketingovému výzkumu. Praktická část analyzuje event marketingové aktivity společnosti GTS ALIVE, které jsou primárně zaměřeny na studenty vysokých škol. Součástí je i provedený on-line průzkum za účelem identifikace preferovaných forem trávení volného času studentů vysokých škol. Z výsledků průzkumu vychází projektová část, která navrhuje koncept hudebních party eventů s cílem oslovit studenty vysokých škol, zapojit je do programu a prostřednictvím emocí posílit pozitivní vnímání značky ISIC. |
cs |
dc.format |
122 s. (134 452 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3868914 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sampling
|
cs |
dc.subject |
student
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
sampling
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.title |
Event marketing - efektivní nástroj komunikace se studenty |
cs |
dc.title.alternative |
Event Marketing - An Effective Tool in Communication with Students |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on event marketing as an effective tool for communication with students. The objective of this work is proposing a potentially successful event and introducing the event marketing as a topic. Theoretical part is devoted to the theory of event marketing, its integration to the marketing communication and marketing research. Practical part analyses event marketing activities of GTS ALIVE Ltd., which are primarily focused on communication with university students. This part includes an online research with the aim of identifying the preferred forms of free time activities performed by university students. The basis for the project part are the results of the online research. This part proposes a concept of party events with the purpose of addressing the students, involving them to the program of the party and strengthen a positive perception of ISIC brand by the emotional aspects. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26155
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account