Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín |
Author: |
Gerychová, Kateřina
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části jsem provedla literární rešerši týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu v cestovním ruchu a marketingu hotelových služeb. Druhá, praktická část je věnována představení a analýze hotelu Garni Zlín pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsem navrhla doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24138
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
Grade for thesis and defense:
|
B
30597
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account