dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Gerychová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T11:14:45Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T11:14:45Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/24138
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části jsem provedla literární rešerši týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu v cestovním ruchu a marketingu hotelových služeb. Druhá, praktická část je věnována představení a analýze hotelu Garni Zlín pomocí SWOT analýzy, PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsem navrhla doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. |
cs |
dc.format |
84 s. (109 063 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1629388 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hotelnictví
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
kvalita služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing v cestovním ruchu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
hotel business
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
quality of services
|
en |
dc.subject |
marketing in tourism
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Quality Analysis of Services Provided in Garni Hotel Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zbranková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2013-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of my bachelor thesis is a quality analysis of services provided in Garni hotel Zlin. The thesis is divided into two parts. In the first, theoretical part I carried out literature search relating to marketing, services marketing, marketing in tourism and hotel services marketing. The second, practical part is devoted to the presentation and analysis of the Garni hotel Zlin through SWOT analysis, PEST analysis and Porter's five competitive forces analysis. On the basis of executed analysis and results of questionnaire survey I proposed recommendations leading to increase of quality of services provided. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
30597
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|