dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Řehulka, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:19Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:19Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28169
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii Internetového marketingu, která má pomoci vybrané společnosti s proniknutím na zvolený zahraniční trh. Navržená strategie se opírá o teoretické a analytické poznatky, které jsou shrnuty v příslušných kapitolách. Všechny vrstvy v rámci externího i interního prostředí firmy na daném trhu byly analyzovány za účelem správného přizpůsobení strategie, která je hlavním výstupem této práce. Projekt navržení efektivní strategie Internetového marketingu pro zahraniční trh je podroben analýze nákladů, času a rizik. Studie je významná zejména svým mezinárodním zaměřením v souvislosti s Internetovým marketingem. Tato oblast se zdá být méně zkoumanou ve srovnání se studiemi zabývajícími se Internetovým marketingem jako takovým. |
|
dc.format |
119 s. (194 428 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
strategie Internetového marketingu
|
cs |
dc.subject |
nástroje Internetového marketingu
|
cs |
dc.subject |
proniknutí na zahraniční trh
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
international Internet marketing
|
en |
dc.subject |
Internet marketing strategy
|
en |
dc.subject |
Internet marketing tools
|
en |
dc.subject |
foreign market penetration
|
en |
dc.title |
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company |
|
dc.title.alternative |
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This study mainly aims to develop an Internet marketing strategy helping selected company to penetrate selected foreign market. The strategy proposal itself is based on theoretical and analytical findings derived in respective chapters. All layers of XY company business environment within the selected market were analyzed in order to deliver precisely tailored strategy which is the major output of the study. The project of strategy proposal is then subjected to cost-time-risk analysis. The significance of research findings lies in its inter-national perspective in relation to Internet marketing which seems to be the area researched less than other Internet marketing-related studies. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33658
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|