Projekt strategie vstupu firmy Stadler GmbH na český trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt strategie vstupu firmy Stadler GmbH na český trh |
Author: |
Špendlíková, Martina
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Cílem této práce je vytvořit projekt vedoucí ke vstupu firmy Stadler GmbH na český trh. Teoretická část vysvětluje problematiku vstupu firem na zahraniční trhy, praktická část popisuje situaci na trhu nákladní dopravy, srovnává odvětví dopravy v Rakousku a České republice a marketingovým výzkumem pak analyzuje dopravní podniky v Rakousku. Ze získaných výsledků výzkumu jsou navrženy akční strategie projektu vstupu firmy Stadler GmbH na český trh s následných podrobením nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/286
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
3964
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account