Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights |
Author: |
Halačka, Michal
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Obsahem této práce je zpracování komunikačních aktivit neziskového mezinárodního uměleckého festivalu Flaming Nights. Teoretická část podrobně vymezuje definice jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zároveň je v práci vysvětlen pojem marketingový mix. Největší zastoupení má vysvětlení teoretických pojmů event marketingu. Praktická část je zaměřena na reálné komunikační prostředky festivalu Flaming Nights. Obsahuje analýzu současného stavu, marketingový výzkum a aplikaci nástrojů vycházejících z teoretické části práce. Výsledky práce budou zařazeny do praktického využití na rozvoji samotného festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34311
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
40461
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account