Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Halačka, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:08Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:08Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34311
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této práce je zpracování komunikačních aktivit neziskového mezinárodního uměleckého festivalu Flaming Nights. Teoretická část podrobně vymezuje definice jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, zároveň je v práci vysvětlen pojem marketingový mix. Největší zastoupení má vysvětlení teoretických pojmů event marketingu. Praktická část je zaměřena na reálné komunikační prostředky festivalu Flaming Nights. Obsahuje analýzu současného stavu, marketingový výzkum a aplikaci nástrojů vycházejících z teoretické části práce. Výsledky práce budou zařazeny do praktického využití na rozvoji samotného festivalu. |
|
dc.format |
79 s. (95 621 znaků) |
|
dc.format.extent |
4295599 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
umělecký festival
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
cs |
dc.subject |
Flaming Nights
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
art festival
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
Flaming Nights festival
|
en |
dc.title |
Komunikační aktivity festivalu Flaming Nights |
|
dc.title.alternative |
Communication of Flaming Nights Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication strategy of the international art festival Flaming Nights. The theoretical part includes detailed definitionsofparticularcommunication mix marketing tools, and alsotheconceptof marketing mix isexplained. The major part ofthissectionisaimedat event marketing theory. The practical part isfocused on thecommunicationsstrategyofthe Flaming Nights festival. Itcontainsanalysis, market research and applicationofthe market researchresults. The conclusionsofthisworkwillbeusedatreal marketing strategyof Flaming Nights 2015. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40461
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account