Marketingová komunikace studia Mazaná kočka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace studia Mazaná kočka |
Author: |
Rácová, Eva
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací studia formování postavy a zdravého životního stylu Mazaná kočka. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace studia, zejména nových forem marketingové komunikace a také popsat průběh nové kampaně, zjistit, zda splňuje stanovené cíle a má vliv na pozitivní image studia. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do šesti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do pěti kapitol a představuje studio Mazaná kočka.cz, jeho marketingový mix a novou formu komunikace spolu s reklamními kampaněmi, od nichž se odvíjí i následný průzkum formou dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34353
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
40521
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account