Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací |
Author: |
Slámečka, Daniel
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o komunikačním mixu firem a nových formách marketingových komunikací. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jednotlivých částí komunikačního mixu, z nových forem marketingových komunikací je to e-marketing, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing, event marketing, guerilla marketing a další. V praktické části je popsán komunikační mix společnosti Českomoravský cement a uvedeny nové formy marketingových komunikací, které společnost využívá. Práce se dále zaměřuje na eventy, které společnost organizuje. Jeden z eventů je předmětem marketingového výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34556
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
40782
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account