Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Slámečka, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:51Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:51Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34556
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o komunikačním mixu firem a nových formách marketingových komunikací. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jednotlivých částí komunikačního mixu, z nových forem marketingových komunikací je to e-marketing, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing, event marketing, guerilla marketing a další. V praktické části je popsán komunikační mix společnosti Českomoravský cement a uvedeny nové formy marketingových komunikací, které společnost využívá. Práce se dále zaměřuje na eventy, které společnost organizuje. Jeden z eventů je předmětem marketingového výzkumu. |
|
dc.format |
59 s. (92 918 znaků) |
|
dc.format.extent |
5321340 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
buzz marketing
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
eventy
|
cs |
dc.subject |
obsahová analýza
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
buzz marketing
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
events
|
en |
dc.subject |
content analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací |
|
dc.title.alternative |
The Communication Mix of the Company Českomoravský cement with the Accent on a New Forms of Marketing Communications |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the communications mix of companies and new forms of marketing communications. The theoretical part defines terms of communication mix and new forms of marketing communications e.g. e-marketing, social media communication, mobile marketing, event marketing, guerilla marketing and others. The practical part describes the communication mix of company Českomoravský cement and introduces new forms of marketing communication which are used by the company. Further, the thesis also focuses on the events organized by the company. One of the events is the subject of marketing research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40782
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account