Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Slámečka, Daniel
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:51Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:51Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34556
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o komunikačním mixu firem a nových formách marketingových komunikací. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jednotlivých částí komunikačního mixu, z nových forem marketingových komunikací je to e-marketing, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing, event marketing, guerilla marketing a další. V praktické části je popsán komunikační mix společnosti Českomoravský cement a uvedeny nové formy marketingových komunikací, které společnost využívá. Práce se dále zaměřuje na eventy, které společnost organizuje. Jeden z eventů je předmětem marketingového výzkumu.
dc.format 59 s. (92 918 znaků)
dc.format.extent 5321340
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject buzz marketing cs
dc.subject product placement cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject eventy cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject communication mix en
dc.subject e-marketing en
dc.subject social media en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject buzz marketing en
dc.subject product placement en
dc.subject viral marketing en
dc.subject mobile marketing en
dc.subject events en
dc.subject content analysis en
dc.title Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací
dc.title.alternative The Communication Mix of the Company Českomoravský cement with the Accent on a New Forms of Marketing Communications
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the communications mix of companies and new forms of marketing communications. The theoretical part defines terms of communication mix and new forms of marketing communications e.g. e-marketing, social media communication, mobile marketing, event marketing, guerilla marketing and others. The practical part describes the communication mix of company Českomoravský cement and introduces new forms of marketing communication which are used by the company. Further, the thesis also focuses on the events organized by the company. One of the events is the subject of marketing research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40782
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
slámečka_2015_dp.pdf 5.074Mb PDF View/Open
slámečka_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open
slámečka_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account