Komunitní marketing cosplay
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunitní marketing cosplay |
Author: |
Vykydal, Pavel
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá definováním publika/konzumentů a nadšenců cosplaye. Cosplay je zde brán jako subkultura projevující se hlavně v komunitách. Tato subkultura je natolik mladá, že nebyla dostatečně prozkoumána a skrývá potenciál komerčního využití. Práce klade důraz na potenciál v rámci komunitního marketingu. Teoretická část popisuje vznik a vymezení cosplaye mezi ostatními subkulturami, praktická část zkoumá co nejpodrobněji popis subkultury z pohledu potenciálních klientů cosplayerů založeným na anketách, sondách a sekundárním sběru dat a projektová část se snaží aplikovat získané poznatky na reálné kampani a vyhodnotit dopad kampaně na komunitu cosplayerů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34594
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
40839
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account