Komunitní marketing cosplay

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunitní marketing cosplay

Show full item record

No preview available
Title: Komunitní marketing cosplay
Author: Vykydal, Pavel
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se zabývá definováním publika/konzumentů a nadšenců cosplaye. Cosplay je zde brán jako subkultura projevující se hlavně v komunitách. Tato subkultura je natolik mladá, že nebyla dostatečně prozkoumána a skrývá potenciál komerčního využití. Práce klade důraz na potenciál v rámci komunitního marketingu. Teoretická část popisuje vznik a vymezení cosplaye mezi ostatními subkulturami, praktická část zkoumá co nejpodrobněji popis subkultury z pohledu potenciálních klientů cosplayerů založeným na anketách, sondách a sekundárním sběru dat a projektová část se snaží aplikovat získané poznatky na reálné kampani a vyhodnotit dopad kampaně na komunitu cosplayerů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34594
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 40839


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vykydal_2015_dp.pdf 2.319Mb PDF View/Open
vykydal_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
vykydal_2015_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account