Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Durďáková, Jana
dc.contributor.author Vystrčilová, Vladislava
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:42Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:42Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37829
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu guerilla marketingu pro hrad Lukov. V rámci analytické části je využito několika analýz. Nejprve PESTLE analýza makrookolí hradu, dále Porterova analýza konkurenčního prostředí. Následně je analyzován marketingový mix v rámci 8 P. Na základě souhrnu poznatků je vypracována SWOT analýza a analýza komunikačního mixu. V projektové části pak práce navrhuje řešení, jež umožňují provést guerillový marketing hradu. Na základě vytvořených návrhů je možné realizovat guerillovou kampaň a získat tak pro hrad nové návštěvníky. Tyto návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 127
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nové nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject ambient marketing cs
dc.subject wildposting cs
dc.subject alternative marketing cs
dc.subject new marketing communication tools en
dc.subject guerrilla marketing en
dc.subject ambient marketing en
dc.subject wildposting en
dc.subject alternative marketing en
dc.title Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
dc.title.alternative The Guerilla Marketing Project Proposal for the Castle Lukov
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Holík, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a project consisting of Lukov castle's guerrilla marketing. In the analytic part of this thesis includes several kinds of analyses. The first is the PESTLE analysis of macro-surroundings of the castle; furthermore, Porter's analysis of competitive forces will be explored. 8 P marketing mix will be analysed as well. Based on the gathered data, the SWOT analysis will be processed together with the analysis of communication mix. In the project part of the thesis, the conclusion and solution of how to do guerrilla marketing of the castle are suggested. These suggestions are furthermore are the leads to the realisation of a marketing campaign which would attract more visitors. These suggestions are also tested with time, costs and risks analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42594
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
vystrčilová_2016_dp.pdf 3.220Mb PDF View/Open None
vystrčilová_2016_op.pdf 3.695Mb PDF View/Open None
vystrčilová_2016_vp.docx 30.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account