Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Durďáková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Vystrčilová, Vladislava
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:42Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:42Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37829
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu guerilla marketingu pro hrad Lukov. V rámci analytické části je využito několika analýz. Nejprve PESTLE analýza makrookolí hradu, dále Porterova analýza konkurenčního prostředí. Následně je analyzován marketingový mix v rámci 8 P. Na základě souhrnu poznatků je vypracována SWOT analýza a analýza komunikačního mixu. V projektové části pak práce navrhuje řešení, jež umožňují provést guerillový marketing hradu. Na základě vytvořených návrhů je možné realizovat guerillovou kampaň a získat tak pro hrad nové návštěvníky. Tyto návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
127 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nové nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
ambient marketing
|
cs |
dc.subject |
wildposting
|
cs |
dc.subject |
alternative marketing
|
cs |
dc.subject |
new marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
guerrilla marketing
|
en |
dc.subject |
ambient marketing
|
en |
dc.subject |
wildposting
|
en |
dc.subject |
alternative marketing
|
en |
dc.title |
Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov |
|
dc.title.alternative |
The Guerilla Marketing Project Proposal for the Castle Lukov |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Holík, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a project consisting of Lukov castle's guerrilla marketing. In the analytic part of this thesis includes several kinds of analyses. The first is the PESTLE analysis of macro-surroundings of the castle; furthermore, Porter's analysis of competitive forces will be explored. 8 P marketing mix will be analysed as well. Based on the gathered data, the SWOT analysis will be processed together with the analysis of communication mix. In the project part of the thesis, the conclusion and solution of how to do guerrilla marketing of the castle are suggested. These suggestions are furthermore are the leads to the realisation of a marketing campaign which would attract more visitors. These suggestions are also tested with time, costs and risks analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42594
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account