Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o. |
Author: |
Schvandtnerová, Monika
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Vetropack Nemšová s.r.o. Základním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní poznatky z marketingu, marketing B2B trhů a jednotlivé části marketingové komunikace. Praktická část je zaměřená na představení společnosti a zhodnocení její marketingové komunikace ve společnosti. V závěrečné části jsou jednotlivě popsané návrhy a doporučení pro společnost Vetropack Nemšová s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38401
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
43540
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account