Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.
Author: Schvandtnerová, Monika
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Vetropack Nemšová s.r.o. Základním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní poznatky z marketingu, marketing B2B trhů a jednotlivé části marketingové komunikace. Praktická část je zaměřená na představení společnosti a zhodnocení její marketingové komunikace ve společnosti. V závěrečné části jsou jednotlivě popsané návrhy a doporučení pro společnost Vetropack Nemšová s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38401
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: D 43540


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
schvandtnerová_2016_dp.pdf 1.503Mb PDF View/Open None
schvandtnerová_2016_op.docx 22.44Kb Unknown View/Open None
schvandtnerová_2016_vp.docx 26.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account