Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl |
Author: |
Pilná, Veronika
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací HANDMADE Gallery v Litomyšli a cílem práce je vypracování návrhů na zlepšení její úrovně. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace a jsou rozebrány také analýzy marketingové prostředí společnosti a marketingový výzkum. Následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, Porterovým modelem pěti sil, PESTL analýzou, benchmarkingem, a SWOT analýzou. V rámci praktické části je vyhotoven také marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Informace získané analýzami jsou využity v projektové části, která navrhuje konkrétní marketingové aktivity. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38587
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Grade for thesis and defense:
|
B
39105
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account