Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl
Author: Pilná, Veronika
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací HANDMADE Gallery v Litomyšli a cílem práce je vypracování návrhů na zlepšení její úrovně. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace a jsou rozebrány také analýzy marketingové prostředí společnosti a marketingový výzkum. Následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, Porterovým modelem pěti sil, PESTL analýzou, benchmarkingem, a SWOT analýzou. V rámci praktické části je vyhotoven také marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Informace získané analýzami jsou využity v projektové části, která navrhuje konkrétní marketingové aktivity. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38587
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: B 39105


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pilná_2016_dp.pdf 4.750Mb PDF View/Open None
pilná_2016_op.docx 30.47Kb Unknown View/Open None
pilná_2016_vp.docx 24.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account