dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Pilná, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:15Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38587
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací HANDMADE Gallery v Litomyšli a cílem práce je vypracování návrhů na zlepšení její úrovně. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace a jsou rozebrány také analýzy marketingové prostředí společnosti a marketingový výzkum. Následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, Porterovým modelem pěti sil, PESTL analýzou, benchmarkingem, a SWOT analýzou. V rámci praktické části je vyhotoven také marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Informace získané analýzami jsou využity v projektové části, která navrhuje konkrétní marketingové aktivity. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
133 s. (170 977 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
handmade výrobky
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
situační analýzy
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
handmade products
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
project of marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication in HANDMADE Gallery Litomyšl |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Durďáková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with marketing communication of HANDMADE Gallery situated in Litomyšl and the main goal is to improve its level through the proposals. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. In the theoretical part, basic knowledge of marketing and marketing communication are analyzed as same as analysis of marketing environment of a company and marketing research. Following practical part deals with the introduction of company, Porter's five forces model, PESTL analysis, benchmarking and a SWOT analysis. Practical part is also made by marketing research via questionnaire. Information gained through analysis is used in the project section, which proposes specific marketing activities. The entire project is subjected to the time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39105
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|