Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services

DSpace Repository

Language: English čeština 

Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services

Show full item record

No preview available
Title: Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services
Author: Khmelinin, Sergey
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá současným obchodním problémem, který se týká podpory intenzivních přípravných studijních kurzů českého jazyka na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, které jsou nabízeny na mezinárodním trhu vzdělávacích služeb. První část práce je teoretická a zahrnuje několik otázek: mezinárodní trh vzdělávacích služeb, český trh vyššího vzdělání, marketing v oblasti vysokoškolského vzdělání, marketing vzdělávacích služeb, marketingový mix vzdělávacích služeb, chování spotřebitelů. Druhá část se týká metodologie marketingového výzkumu, které zasahuje i do praxe, analyzuje shromážděné údaje a zabývá se nejen výsledky výzkumu, ale i dalšími návrhy. Třetí část je věnována praktické realizaci zkoumaných poznatků v marketingové strategii a činnosti a popisuje výsledky získané propagačním úsilím. Úplně nakonec jednává i o dalších návrzích rozvoje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39153
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44438


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
khmelinin_2016_dp.pdf 4.475Mb PDF View/Open None
khmelinin_2016_op.doc 456.5Kb Unknown View/Open None
khmelinin_2016_vp.docx 121.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account