Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services
Show full item record
No preview available
Title:
|
Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services |
Author: |
Khmelinin, Sergey
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá současným obchodním problémem, který se týká podpory intenzivních přípravných studijních kurzů českého jazyka na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, které jsou nabízeny na mezinárodním trhu vzdělávacích služeb. První část práce je teoretická a zahrnuje několik otázek: mezinárodní trh vzdělávacích služeb, český trh vyššího vzdělání, marketing v oblasti vysokoškolského vzdělání, marketing vzdělávacích služeb, marketingový mix vzdělávacích služeb, chování spotřebitelů. Druhá část se týká metodologie marketingového výzkumu, které zasahuje i do praxe, analyzuje shromážděné údaje a zabývá se nejen výsledky výzkumu, ale i dalšími návrhy. Třetí část je věnována praktické realizaci zkoumaných poznatků v marketingové strategii a činnosti a popisuje výsledky získané propagačním úsilím. Úplně nakonec jednává i o dalších návrzích rozvoje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39153
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44438
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account