Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o
Show full item record
No preview available
Title:
|
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o |
Author: |
Denková, Barbora
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje tématu efektivní komunikace s cílovými skupinami. Hledá neobvyklé formy komunikace, které oslovují návštěvníky eventů více než tradiční formy. Dále zjišťuje, jak na návštěvníky zapůsobí spojení eventu s charitativní akcí a zda toto spojení ovlivní jejich rozhodnutí přijít na podobný event také příště. V závěru teoretické části jsou uvedeny cíle práce, výzkumné metody a výzkumné otázky, na které bude odpovězeno v závěru následující praktické části. Provedené analýzy budou východisky pro vypracování projektu Benefice pro Libušín, jejíž součástí bude netradiční akce Špekáčkování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39182
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
44472
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account