Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Denková, Barbora
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:17Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:17Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39182
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje tématu efektivní komunikace s cílovými skupinami. Hledá neobvyklé formy komunikace, které oslovují návštěvníky eventů více než tradiční formy. Dále zjišťuje, jak na návštěvníky zapůsobí spojení eventu s charitativní akcí a zda toto spojení ovlivní jejich rozhodnutí přijít na podobný event také příště. V závěru teoretické části jsou uvedeny cíle práce, výzkumné metody a výzkumné otázky, na které bude odpovězeno v závěru následující praktické části. Provedené analýzy budou východisky pro vypracování projektu Benefice pro Libušín, jejíž součástí bude netradiční akce Špekáčkování.
dc.format 101 s. (125 034 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject cílený marketing cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject netradiční forma komunikace cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject event marketing en
dc.subject targeted marketing en
dc.subject qualitative research en
dc.subject market segmentation en
dc.subject non-traditional forms of marketing communications en
dc.title Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o
dc.title.alternative The Effective Marketing Communication Focusing on Target Groups while Exploiting New Communication Methods in Vahala Co., Ltd
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the topic of effective communication with target groups. It seeks non-conventional forms of communication, which address visitors of events, rather than traditional forms. Moreover, it investigates how the visitors are influenced when the event is connected with charity and whether this connection influences their decision to join a similar event also next time. In the end of the theoretical part there are stated the aims of the thesis, research methods and research questions, which will be answered at the end of the following practical part. The performed analysis will form the basis for elaboration of a project Tribute to Libusin, including an unusual event "Spekackovani".
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44472
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
denková_2016_dp.pdf 3.290Mb PDF View/Open None
denková_2016_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
denková_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account