dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Denková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39182
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje tématu efektivní komunikace s cílovými skupinami. Hledá neobvyklé formy komunikace, které oslovují návštěvníky eventů více než tradiční formy. Dále zjišťuje, jak na návštěvníky zapůsobí spojení eventu s charitativní akcí a zda toto spojení ovlivní jejich rozhodnutí přijít na podobný event také příště. V závěru teoretické části jsou uvedeny cíle práce, výzkumné metody a výzkumné otázky, na které bude odpovězeno v závěru následující praktické části. Provedené analýzy budou východisky pro vypracování projektu Benefice pro Libušín, jejíž součástí bude netradiční akce Špekáčkování. |
|
dc.format |
101 s. (125 034 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
cílený marketing
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
netradiční forma komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
targeted marketing
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
non-traditional forms of marketing communications
|
en |
dc.title |
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
The Effective Marketing Communication Focusing on Target Groups while Exploiting New Communication Methods in Vahala Co., Ltd |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the topic of effective communication with target groups. It seeks non-conventional forms of communication, which address visitors of events, rather than traditional forms. Moreover, it investigates how the visitors are influenced when the event is connected with charity and whether this connection influences their decision to join a similar event also next time. In the end of the theoretical part there are stated the aims of the thesis, research methods and research questions, which will be answered at the end of the following practical part. The performed analysis will form the basis for elaboration of a project Tribute to Libusin, including an unusual event "Spekackovani". |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44472
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-19 |
|