dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Mosinger, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39203
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingem služeb a službami v marketingu v oblasti cestovního ruchu. Jejím cílem je zmapovat a zhodnotit současnou nabídku marketingových služeb nabízených agenturami poskytovatelům ubytovacích kapacit a porovnat ji s jejich potřebami. Na základě provedené sekundární analýzy popsat vybranou oblast Šumavy a pomocí metod primárního kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu zjistit, nakolik se nabídky agentur a potřeby poskytovatelů ubytovacích kapacit prolínají. Následně navrhnout možnosti zlepšení vzájemné spolupráce a doporučit konkrétní změny, které by mohly být provedeny. Diplomová práce také uvádí příklad konkrétního ubytovacího zařízení, které využívalo marketingových služeb specializovaných agentur, posléze je vypovědělo a nyní si propagaci zajišťuje samostatně. Reálný příklad je porovnán s výsledky provedených výzkumů a odpověďmi na stanovené výzkumné otázky. Práce je dělena na části teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část obsahuje definice pojmů, vymezení specifik oblasti marketingu služeb ve vztahu k cestovnímu ruchu, popisuje výzkumné metody, způsoby zpracování a analýzy zjištěných dat na základě řady různých literárních zdrojů. Praktická část je věnována popisu zkoumané oblasti, způsobu získání dat, jejich vyhodnocení a zodpovězení výzkumných otázek. V projektové části jsou zjištěné výsledky porovnány s případem konkrétního ubytovacího zařízení, které od služeb zajišťovaných agenturami přešlo k zajišťování marketingových aktivit vlastními silami. |
|
dc.format |
86 s. (114 080 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
služby v marketingu
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
sekundární analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
services in marketing
|
en |
dc.subject |
tourist industry
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
secondary analysis
|
en |
dc.title |
Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur |
|
dc.title.alternative |
The Marketing of Tourism Services - Accommodation Providers Needs and Agencies Offer |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with topic of marketing services and services in marketing in the field of tourism. Its goal is to monitor and evaluate the current range of marketing services offered by agencies to providers of accommodation and compare it with their needs. On the basis of secondary analysis, describe the selected area of Šumava and using methods of primary qualitative and quantitative marketing research to determine how much the bids agencies and providers' needs lodgings intertwined. Then propose options for improving mutual cooperation and recommend specific changes that could be made. Diploma thesis also presents an example of particular accommodation that used specialized marketing services agencies, it is finally gave out, and now provides self promotion. Real example is compared with the results of researches and answers to research questions. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. The theoretical part contains definitions of terms defining the specifics of the area of marketing services in relation to tourism, describes the research methods, methods of processing and analyzing the collected data based on a variety of literary sources. The practical part is devoted to describing the investigated area, the method of data acquisition, their evaluation and research questions are answered. The project part contains the results compared with the case of particular accommodation that the services provided by agencies switched to marketing activities on their own. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44495
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|