Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza komunikačního mixu - Muzeum Kroměřížska p.o. |
Author: |
Řezáčová, Kristýna
|
Advisor: |
Šimůnková, Blanka
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix Muzea Kroměřížska p.o. Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje organizaci Muzeum Kroměřížska, p. o.. V praktické části bude provedena analýza současného stavu komunikačního mixu v Muzeu Kroměřížska. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu a návrhy ke zlepšení v oblasti komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39247
|
Date:
|
2016-03-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
44547
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account