Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
Show full item record
No preview available
Title:
|
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style |
Author: |
Šidlo, Petr
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Diplomová práce obsahuje analýzu cílových skupin zákazníků značky Wood Style a návrh reklamní kampaně. Teoretická část se proto věnuje převážně problematice segmentace trhu a internetového marketingu. Praktická část pak sestává ze sekundární analýzy dat z Google Analytics a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou pak identifikovány jednotlivé cílové segmenty zákazníků, popsány jejich charakteristické vlastnosti a specifikován jejich podíl na tržbách e-shopu. Projektová část navazuje na získané výsledky a obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících online marketingo-vých aktivit a návrh reklamní kampaně na podporu značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41333
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
47468
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account