Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Šidlo, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:02Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41333
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce obsahuje analýzu cílových skupin zákazníků značky Wood Style a návrh reklamní kampaně. Teoretická část se proto věnuje převážně problematice segmentace trhu a internetového marketingu. Praktická část pak sestává ze sekundární analýzy dat z Google Analytics a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou pak identifikovány jednotlivé cílové segmenty zákazníků, popsány jejich charakteristické vlastnosti a specifikován jejich podíl na tržbách e-shopu. Projektová část navazuje na získané výsledky a obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících online marketingo-vých aktivit a návrh reklamní kampaně na podporu značky. |
|
dc.format |
94 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
segmenty
|
cs |
dc.subject |
tržní umístění
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
targeting
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.title |
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style |
|
dc.title.alternative |
Target Group and a Proposal of Advertising Campaign for Wood Style Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis contains target group analysis of Wood Style customers and proposal of advertising campaign. The theoretical part deals mainly with market segmentation and internet marketing. The practical part consists of analysis of Google Analytics data and a questionnaire survey. On the basis of the acquired knowledge, target customer segments are identified, their characteristics are described and their share in e-shop revenues is specified. The project part builds on the results obtained and contains recommendations for current online marketing activities and propsal of brand promotion campaign. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47468
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account