Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style

DSpace Repository

Language: English čeština 

Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Šidlo, Petr
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41333
dc.description.abstract Diplomová práce obsahuje analýzu cílových skupin zákazníků značky Wood Style a návrh reklamní kampaně. Teoretická část se proto věnuje převážně problematice segmentace trhu a internetového marketingu. Praktická část pak sestává ze sekundární analýzy dat z Google Analytics a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou pak identifikovány jednotlivé cílové segmenty zákazníků, popsány jejich charakteristické vlastnosti a specifikován jejich podíl na tržbách e-shopu. Projektová část navazuje na získané výsledky a obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících online marketingo-vých aktivit a návrh reklamní kampaně na podporu značky.
dc.format 94 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject segmenty cs
dc.subject tržní umístění cs
dc.subject positioning cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject market segmentation en
dc.subject target groups en
dc.subject targeting en
dc.subject positioning en
dc.subject internet marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject e-mail marketing en
dc.subject Google Analytics en
dc.title Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
dc.title.alternative Target Group and a Proposal of Advertising Campaign for Wood Style Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis contains target group analysis of Wood Style customers and proposal of advertising campaign. The theoretical part deals mainly with market segmentation and internet marketing. The practical part consists of analysis of Google Analytics data and a questionnaire survey. On the basis of the acquired knowledge, target customer segments are identified, their characteristics are described and their share in e-shop revenues is specified. The project part builds on the results obtained and contains recommendations for current online marketing activities and propsal of brand promotion campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47468
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
šidlo_2017_dp.pdf 4.660Mb PDF View/Open None
šidlo_2017_op.doc 200Kb Unknown View/Open None
šidlo_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account