dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Tagani, Ared
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:05Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:05Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42252
|
|
dc.description.abstract |
Následující práce si klade za cíl poskytnout p..ehled o digitálním marketingu, pocínaje jeho definicí a nejvýznamnejšími rozdíly mezi tradicním marketingem. Duraz je kladen na duležitost internetu a jeho dopad na marketing. Po zpracování teoretických informací bude zaveden požadovaný prvek pro vytvo..ení strategie digitálního marketingu pro spuštení, které se snaží proniknout na albánský trh. Shaka Zulu je dotycná spolecnost, která se s výrobní ..adou biologických kosmetických p..ípravku pokouší zahájit svou cinnost v ruzných balkánských zemích. Po úspešném hospodá..ském cyklu v ..ecku se tato spolecnost rozhodla využít internet jako hlavní a nejlevnejší prost..edek pro vytvo..ení stability a zvýšení povedomí o znacce na trhu. Tato práce se skládá ze 3 hlavních prvku: - Poskytování teoretického p..ehledu, na kterém budu zakládat muj projekt výzkumu a internetové strategie. -Analýza trhu a také spolecnost, která by poskytla pot..ebné informace o povedomí o znacce a online strategii. - Podrobení navrhované strategie analýze nákladu a casu |
|
dc.format |
103 p |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
strategieInternetového marketingu
|
cs |
dc.subject |
nástroje Internetového marketingu
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
international Internet marketing
|
en |
dc.subject |
Internet marketingstrategy
|
en |
dc.subject |
Internet marketing tools
|
en |
dc.title |
Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost |
|
dc.title.alternative |
Effective Internet Marketing Strategy on Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The following elaborate aims to provide an overview on Digital Marketing, starting from his definition and the most significant differences with Traditional Marketing. It is placed the emphasis on the importance of the Internet and its impact on marketing.After processing the theoretical information, any required element will be implemented to create a digital marketing strategy for a startup that is trying to penetrate the Albanian market. Shaka Zulu is the company in question, which with a production line of biological cosmetic products tries to start operating in different Balkan countries.After a successful business cycle in Greece, this company chooses to use the internet as the main and the cheapest mean to create stability and to increase brand awareness in the market. This thesis consists of 3 major elements: -Providing the theoretical overview which I will base my research and internet strategy project. -Analyzing the Market and also the company to get necessary insights for brand awareness and the online strategy. -Taking the Strategy proposed into cost and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
50051
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|