Návrh marketingové strategie ve vybrané lékárně
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh marketingové strategie ve vybrané lékárně |
Author: |
Raclavská, Věra
|
Advisor: |
Slaný, Jaroslav
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané lékárny. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury v oblasti marketingu a jeho prvků a analýze marketingového prostředí. Část praktická obsahuje interní a externí analýzu vybrané lékárny. V další části je prezentován návrh marketingové strategie podložený informacemi získanými ze situační analýzy, SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Závěrem je návrh podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42682
|
Date:
|
2017-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
B
45558
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account