Návrh marketingové strategie ve vybrané lékárně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie ve vybrané lékárně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaný, Jaroslav
dc.contributor.author Raclavská, Věra
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:23Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:23Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42682
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané lékárny. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury v oblasti marketingu a jeho prvků a analýze marketingového prostředí. Část praktická obsahuje interní a externí analýzu vybrané lékárny. V další části je prezentován návrh marketingové strategie podložený informacemi získanými ze situační analýzy, SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Závěrem je návrh podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 93 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject marketing v lékárenství cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject lékárna cs
dc.subject produkt cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject pharmacy marketing en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject pharmacy en
dc.subject product en
dc.title Návrh marketingové strategie ve vybrané lékárně
dc.title.alternative Marketing Strategy Proposal in the Chosen Pharmacy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Přecechtěl, Martin
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected pharmacy. The theoretical part is focused on the knowledge from the literature on marketing and its elements and the analysis of the marketing environment. The practical part includes internal and external analysis of the selected pharmacy. In the next part is presented a proposal of marketing strategy based on information obtained from situational analysis, SWOT analysis and questionnaire survey. Finally, the proposal is subject to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45558
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
raclavská_2018_dp.pdf 3.941Mb PDF View/Open None
raclavská_2018_op.pdf 444.8Kb PDF View/Open None
raclavská_2018_vp.pdf 193.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account