Plán marketingové komunikace penzionu Toscana na rok 2018
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Honzková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Krčmařová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:02:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:02:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/43652
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Plán marketingové komunikace penzionu Toscana se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky týkající se marketingového strategického plánování, a to především z oblasti marketingu hotelových služeb. Praktická část se zaměřuje na penzion, dále je sestavena z části analytické a projektové. Součástí analytické části je dotazníkové šetření, PESTLE a SWOT analýza. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část, která je věnována konkrét-nímu projektovému řešení, marketingové strategii pro zvýšení obsazenosti hotelu pro rok 2018. Tento projekt je na závěr podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
131 s. (183 239 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing v hotelových službách
|
cs |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
hotel marketing
|
en |
dc.title |
Plán marketingové komunikace penzionu Toscana na rok 2018 |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Plan of Guesthouse Toscana for 2018 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Veselá, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2018-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis on the theme Marketing Communication Plan of Guesthouse Toscana for 2018 consist of a theoretical and practical part. The theoretical part which deals with the theoretical knowledge including marketing strategic planning, especially in the area of hotel marketing. The practical part is focused on specific guesthouse; it is also composed of analytical and project parts. Part of the analytical part is questionnaire survey, PESTLE and SWOT analysis. Based on these analysis the last project part is created, which is dedicated to a specific project solution, marketing strategy to increase occupancy of the hotel for 2018. Finally, this project is subjected to the time, risk and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49106
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account