Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie
Show full item record
No preview available
Title:
|
Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie |
Author: |
Dušková, Dominika
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce zkoumá Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako marketing na internetu, sociální sítě, Instagram, marketing služeb a chování zákazníka. Součástí je také metodika výzkumu, v rámci které jsou definovány cíle, účel práce a výzkumné otázky. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního i kvalitativního výzkumu a zodpovězením výzkumných otázek. Nachází se zde také případné návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45470
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53137
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account