Spokojenost zákazníků značky SCURA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spokojenost zákazníků značky SCURA

Show full item record

No preview available
Title: Spokojenost zákazníků značky SCURA
Author: Šlachta, Jan
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Nové technologické vymoženosti doby s sebou nesou i vývoj nových trendů v marketingu, především v online komunikaci. S rozvojem nových technologií, především internetu, aplikací a softwarových řešení se ve světě marketingových komunikací otevírají nové možnosti, jak prezentovat jednotlivé produkty, služby nebo samotnou značku. Tato bakalářská práce se v teoretické části dotýká otázek marketingu služeb, online a fashion marketingu, nákupního chování a postupů měření spokojenosti zákazníka. V praktické části pak kvalitativní analýzou vyhodnocuje polostrukturované, hloubkové rozhovory s respondenty z řad stávajících zákazníků značky SCURA. V sekundární analýze pak porovnává online komunikaci konkurence této značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45640
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53363


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šlachta_2019_dp.pdf 2.032Mb PDF View/Open None
šlachta_2019_op.pdf 1.622Mb PDF View/Open None
šlachta_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account