Spokojenost zákazníků značky SCURA
Show full item record
No preview available
Title:
|
Spokojenost zákazníků značky SCURA |
Author: |
Šlachta, Jan
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Nové technologické vymoženosti doby s sebou nesou i vývoj nových trendů v marketingu, především v online komunikaci. S rozvojem nových technologií, především internetu, aplikací a softwarových řešení se ve světě marketingových komunikací otevírají nové možnosti, jak prezentovat jednotlivé produkty, služby nebo samotnou značku. Tato bakalářská práce se v teoretické části dotýká otázek marketingu služeb, online a fashion marketingu, nákupního chování a postupů měření spokojenosti zákazníka. V praktické části pak kvalitativní analýzou vyhodnocuje polostrukturované, hloubkové rozhovory s respondenty z řad stávajících zákazníků značky SCURA. V sekundární analýze pak porovnává online komunikaci konkurence této značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45640
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
53363
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account