Spokojenost zákazníků značky SCURA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spokojenost zákazníků značky SCURA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Šlachta, Jan
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45640
dc.description.abstract Nové technologické vymoženosti doby s sebou nesou i vývoj nových trendů v marketingu, především v online komunikaci. S rozvojem nových technologií, především internetu, aplikací a softwarových řešení se ve světě marketingových komunikací otevírají nové možnosti, jak prezentovat jednotlivé produkty, služby nebo samotnou značku. Tato bakalářská práce se v teoretické části dotýká otázek marketingu služeb, online a fashion marketingu, nákupního chování a postupů měření spokojenosti zákazníka. V praktické části pak kvalitativní analýzou vyhodnocuje polostrukturované, hloubkové rozhovory s respondenty z řad stávajících zákazníků značky SCURA. V sekundární analýze pak porovnává online komunikaci konkurence této značky.
dc.format 70
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject výzkum spokojenosti zákazníků cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject online marketing en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject marketing services en
dc.subject customer satisfaction research en
dc.subject buying behaviour en
dc.title Spokojenost zákazníků značky SCURA
dc.title.alternative Customer Satisfaction with the SCURA Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The new technological achievements of recent years have also resulted in the development of new trends in marketing, especially in online communications. With the development of new technologies, especially the internet, application software (apps) and other software solutions, new opportunities have opened up in the world of marketing communications for the presentation of products, services and the brand itself. In the theoretical part, this bachelor thesis therefore deals with the issues of marketing ser-vices, online marketing, fashion marketing, purchasing behaviour and procedures for mea-suring customer satisfaction. In the practical part, a qualitative analysis is carried out using semi-structured in-depth interviews with respondents drawn from customers of the SCURA brand. Then, a seconda-ry analysis makes a comparison between the online communication of this brand and its competitors.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53363
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
šlachta_2019_dp.pdf 2.032Mb PDF View/Open None
šlachta_2019_op.pdf 1.622Mb PDF View/Open None
šlachta_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account