dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Šlachta, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45640
|
|
dc.description.abstract |
Nové technologické vymoženosti doby s sebou nesou i vývoj nových trendů v marketingu, především v online komunikaci. S rozvojem nových technologií, především internetu, aplikací a softwarových řešení se ve světě marketingových komunikací otevírají nové možnosti, jak prezentovat jednotlivé produkty, služby nebo samotnou značku. Tato bakalářská práce se v teoretické části dotýká otázek marketingu služeb, online a fashion marketingu, nákupního chování a postupů měření spokojenosti zákazníka. V praktické části pak kvalitativní analýzou vyhodnocuje polostrukturované, hloubkové rozhovory s respondenty z řad stávajících zákazníků značky SCURA. V sekundární analýze pak porovnává online komunikaci konkurence této značky. |
|
dc.format |
70 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
fashion marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
výzkum spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
fashion marketing
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction research
|
en |
dc.subject |
buying behaviour
|
en |
dc.title |
Spokojenost zákazníků značky SCURA |
|
dc.title.alternative |
Customer Satisfaction with the SCURA Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The new technological achievements of recent years have also resulted in the development of new trends in marketing, especially in online communications. With the development of new technologies, especially the internet, application software (apps) and other software solutions, new opportunities have opened up in the world of marketing communications for the presentation of products, services and the brand itself. In the theoretical part, this bachelor thesis therefore deals with the issues of marketing ser-vices, online marketing, fashion marketing, purchasing behaviour and procedures for mea-suring customer satisfaction. In the practical part, a qualitative analysis is carried out using semi-structured in-depth interviews with respondents drawn from customers of the SCURA brand. Then, a seconda-ry analysis makes a comparison between the online communication of this brand and its competitors. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53363
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|