Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace vybraných produktových řad společnosti XY |
Author: |
Rácová, Eva
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sortimentu produktů společnosti XY ze segmentu zavlažování (patřícího do odvětví vodního hospodářství) pro evropský trh. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace společnosti XY v daném odvětví. Na základě zpracovaných poznatků je následně navržena komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část pojednává o základních pojmech z oblasti marketingu a marketingové komunikace s akcentem na mezinárodní prostředí marketingové komunikace. Praktická část představuje společnost XY a její marketingový mix. Součástí této části práce je také vyhodnocení kvalitativního výzkumu metodou dotazování formou hloubkových rozhovorů. V projektové části je na základě východisek výzkumu zpracován plán marketingové komunikace včetně návrhu komunikační strategie, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45681
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
53425
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account