Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace Univerzity Palackého v Olomouci |
Author: |
Suková, Lucie
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi Univerzity Palackého v Olomouci. Jejím cílem je popsat univerzitu, současné marketingové komunikace univerzity a navrhnout projekt efektivní marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingový mix, marketingové komunikace, marketing vysoké školy a marketingové komunikace vysoké školy. V praktické části je provedena analýza marke-tingových komunikací, Porterova analýza pěti konkurečnních sil, dotazníkové šetření a SWOT analýza. Projektová část vychází z praktické části práce a obsahuje návrhy možných řešení pro efektivní marketingové komunikace se svými cílovými skupinami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45688
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
53432
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account