Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem |
Author: |
Musil, Štěpán
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je navrhnout využití internetového marketingu a segmentace pro efektivní komunikaci se stávajícími zákazníky. V teoretické části se budu zabývat důvodem zařazení internetového marketingu a segmentace do marketingové komunikace se stávají-cími zákazníky. Dále jednotlivými formami internetového marketingu a možnými způsoby segmentace zákazníků s využitím knižních a internetových zdrojů. V analytické části bude zjišťována odpověď na výzkumnou otázku, jakým způsobem využívají firmy internetový marketing a segmentaci pro udržení stávajících zákazníků. Pro výzkum bude použit dotaz-ník se sadou otázek a individuální rozhovory. Na základě popsaných možností a zjištěných informací bude v projektové části popsán vzorový příklad a navrhnuty způsoby vhodné efektivní komunikace zaměřené na stávající zákazníky s využitím segmentace a interneto-vého marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45723
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
53484
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account