Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ |
Author: |
Pham, Patrik
|
Advisor: |
Kazík, Martin
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, dále na vlivy působící na spotřebitele, přes event marketing, až po význam bran-du a brandbuildingu. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně značky Red Bull. Analýza je pro-váděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým vý-zkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, o kterých eventech společnosti má jejich cílová skupina největší povědomí a také na to, zdali event marketingové aktivity společnosti mají pozitivní vliv na komplexní vnímání značky Red Bull, jako takové. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47070
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
59278
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account