Budování image značky prostřednictvím Instagramu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování image značky prostřednictvím Instagramu |
Author: |
Lučanová, Karin
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá tématem budování image značky prostřednictvím sociální sítě Instagram. Teoretická část vymezuje základní pojmy z hlediska marketingové komunikace a internetového marketingu, dále se věnuje budování image značky, influencer marketingu a prezentuje sociální sítě jakožto prostředek komunikace značek se svou cílovou skupinou. Podrobněji se pak zaměřuje na sociální síť Instagram, včetně možností, jakými způsoby ji využít. Praktická část nabízí v úvodu seznámení se značkou Humbook a jejím počínáním na sociálních sítích, zejména na Instagramu. Na tuto značku je pak soustředěn i výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištění z praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a je sepsána projektová část, která navrhuje konkrétní instagramovou komunikační strategii pro značku Humbook. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47117
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59332
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account