Budování image značky prostřednictvím Instagramu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Lučanová, Karin
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47117
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem budování image značky prostřednictvím sociální sítě Instagram. Teoretická část vymezuje základní pojmy z hlediska marketingové komunikace a internetového marketingu, dále se věnuje budování image značky, influencer marketingu a prezentuje sociální sítě jakožto prostředek komunikace značek se svou cílovou skupinou. Podrobněji se pak zaměřuje na sociální síť Instagram, včetně možností, jakými způsoby ji využít. Praktická část nabízí v úvodu seznámení se značkou Humbook a jejím počínáním na sociálních sítích, zejména na Instagramu. Na tuto značku je pak soustředěn i výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištění z praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a je sepsána projektová část, která navrhuje konkrétní instagramovou komunikační strategii pro značku Humbook. |
|
dc.format |
110 s. (156 449 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
Humbook
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
brand image
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
Humbook
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Budování image značky prostřednictvím Instagramu |
|
dc.title.alternative |
Building a Brand Image through Instagram |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on brand building using the social network Instagram. The theoretical part of the thesis defines basic terminology from a perspective of marketing communication and internet marketing followed by a discussion regarding brand building and influencer marketing. An option of using social networks as a means for brands to communicate with their target group is explored. The thesis then focuses specifically on the social network Instagram, including its possible use for marketing. The beginning of the research section of the thesis introduces the brand Humbook and its social media presence, especially on Instagram. This brand is then the focus of a quantitative survey. Based on the findings of the research section, research questions are answered and project section proposing specific Instagram communication strategy for Humbook is written. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59332
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account