Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o. |
Author: |
Lakva, Rostislav
|
Advisor: |
Dreslerová, Iveta
|
Abstract:
|
ABSTRAKT Analýza komunikačního mixu ve firmě QISO-Mirais, s.r.o., hodnocení jeho efektivnosti a následné doporučení na jeho zdokonalení, popř. změnu. Analýza je zaměřena na propagaci firmy pomocí různých druhů reklamy, především internetové a na využívání přímého marketingu v oslovování potencionálních zákazníků. Dále jsou uvedeny další možné metody komunikace se zákazníkem, kterých firma doposud nevyužívá, ale vzhledem k jejímu zaměření jsou pro ni velice vhodné a jejich následná implementace do marketingové strategie společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4757
|
Date:
|
2006-12-08 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
4700
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account