Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio

Show full item record

No preview available
Title: Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Author: Polák, Mário
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální marketingový report výkonnostních kampaní z Google Ads s pomocí systému Google Data Studio. Aby příjemci reportu získali komplexní přehled dosažených výsledků, bude obsahem reportu také celkový počet konverzí a údaje o návštěvnosti webu. Daný cíl bude dosažen na základě kombinace znalostí ze všech částí této práce. V teoretické části práce je provedena rešerše odborných zdrojů, pokrývající témata reportingu, digitální analytiky a výkonnostních kampaní. Teoretická část definuje hlavní termíny a zodpoví otázku, jak tvořit reporty. Praktická část práce definuje obsahové i vizuální očekávání respondentů výzkumu, pomocí kvalitativního výzkumu. Potřebná data budou získána při hloubkových rozhovorech s klienty digitální agentury MarketSoul s.r.o., pro které budou reporty primárně vytvořené. V poslední části bude navržena šablona měsíčního reportu, která bude upravena na základě zpětné vazby od respondentů výzkumu. Výsledkem této práce budou reporty na míru pro vybrané respondenty výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49237
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56428


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
polák_2020_dp.pdf 6.890Mb PDF View/Open None
polák_2020_op.docx 124.8Kb Unknown View/Open None
polák_2020_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account