Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Show full item record
No preview available
Title:
|
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio |
Author: |
Polák, Mário
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální marketingový report výkonnostních kampaní z Google Ads s pomocí systému Google Data Studio. Aby příjemci reportu získali komplexní přehled dosažených výsledků, bude obsahem reportu také celkový počet konverzí a údaje o návštěvnosti webu. Daný cíl bude dosažen na základě kombinace znalostí ze všech částí této práce. V teoretické části práce je provedena rešerše odborných zdrojů, pokrývající témata reportingu, digitální analytiky a výkonnostních kampaní. Teoretická část definuje hlavní termíny a zodpoví otázku, jak tvořit reporty. Praktická část práce definuje obsahové i vizuální očekávání respondentů výzkumu, pomocí kvalitativního výzkumu. Potřebná data budou získána při hloubkových rozhovorech s klienty digitální agentury MarketSoul s.r.o., pro které budou reporty primárně vytvořené. V poslední části bude navržena šablona měsíčního reportu, která bude upravena na základě zpětné vazby od respondentů výzkumu. Výsledkem této práce budou reporty na míru pro vybrané respondenty výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49237
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
56428
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account