Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Polák, Mário
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49237
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální marketingový report výkonnostních kampaní z Google Ads s pomocí systému Google Data Studio. Aby příjemci reportu získali komplexní přehled dosažených výsledků, bude obsahem reportu také celkový počet konverzí a údaje o návštěvnosti webu. Daný cíl bude dosažen na základě kombinace znalostí ze všech částí této práce. V teoretické části práce je provedena rešerše odborných zdrojů, pokrývající témata reportingu, digitální analytiky a výkonnostních kampaní. Teoretická část definuje hlavní termíny a zodpoví otázku, jak tvořit reporty. Praktická část práce definuje obsahové i vizuální očekávání respondentů výzkumu, pomocí kvalitativního výzkumu. Potřebná data budou získána při hloubkových rozhovorech s klienty digitální agentury MarketSoul s.r.o., pro které budou reporty primárně vytvořené. V poslední části bude navržena šablona měsíčního reportu, která bude upravena na základě zpětné vazby od respondentů výzkumu. Výsledkem této práce budou reporty na míru pro vybrané respondenty výzkumu. |
|
dc.format |
103 s. (148 663 znakov) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
ppc
|
cs |
dc.subject |
výkonnostní marketing
|
cs |
dc.subject |
Google Data Studio
|
cs |
dc.subject |
reporting
|
cs |
dc.subject |
marketing report
|
cs |
dc.subject |
vizualizace dat
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
ppc
|
en |
dc.subject |
performance marketing
|
en |
dc.subject |
Google Data Studio
|
en |
dc.subject |
reporting
|
en |
dc.subject |
marketing report
|
en |
dc.subject |
data visualization
|
en |
dc.title |
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio |
|
dc.title.alternative |
Reporting Optimalization for Google Ads Performace Campaigns Using Google Data Studio |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master's thesis is to create an optimal marketing report for performance campaigns in Google Ads with the help of Google Data Studio. As a campaign performance is only part of the overall website performace, the final report will also include the total number of conversions and information about website traffic. The main goal will be achieved based on the information collected within this work. The theoretical part of this work contains academic research covering topics of reporting, digital analytics and performance campaigns. The theoretical part explains main terms and answers a question on how to create reports. The practical part of the work defines the content and visual expectations stated by the chosen respondents using qualitative research. The necessary data will be obtained during in-depth interviews with clients of the digital agency MarketSoul s.r.o., for which the reports will be primarily created. In the last part of this work, a template for a monthly report will be created and modified according to a feedback from the respondents. The final result of this work will be tailor-made reports for the selected respondents. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56428
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account