Marketingová komunikace města Vlašimi
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace města Vlašimi |
Author: |
Prokšíková, Eliška
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací města Vlašimi. Hlavním cílem diplomové práce je popsat jednotlivé komunikační nástroje města a navrhnout jejich případné úpravy. V teoretické části je stručně přiblížen marketing ve veřejném sektoru, konkrétně pak marketing komunikujících municipalit. Dále jsou představeny nástroje marketingového a komunikačního mixu obce. V praktické části je představeno město Vlašim z nejrůznějších hledisek, jsou charakterizovány aktuální komunikační nástroje, komunikační kanály a provedeno kvantitativní a kvalitativní výzkumné šetření. Kvantitativní výzkum je proveden pomocí dotazníkové šetření u vytyčené cílové skupiny, kterou jsou obyvatelé města Vlašimi ve věku 18 let a více. Kvalitativní výzkum je proveden formou osobního rozhovoru se zaměstnanci mediálního a kulturního oddělení města Vlašimi. V projektové části jsou na základě vyhodnocení výzkumů a jejich porovnání se situační analýzou definována doporučení a návrhy, která by měla vést k zefektivnění marketingových procesů ve městě a k jeho dalšímu rozvoji. Zároveň jsou v projektové části představeny návrhy na zlepšení obsahu jednoho z hlavních komunikačních prostředků města - Zpravodaje města Vlašimi a komunikační plán pro akci s názvem Rozsvícení vánočního stromečku 2020. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49238
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
56429
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account